Julkaos med räddning av BJÖRN

Julen i år är lika kaosartad som den brukar, att försöka vara en familj när den redan är splittrad blir så mycket svårare när man på julen tvingas i en sorts obekväm gemenskap. Ibland önskar jag bara att jag slapp fira jul. Igår var jag på Björn Skifs i Globen. Det var magiskt. Jag älskar honom ännu mer nu och vill bara höra mer, hans röst och musikalitet är helt makalös. Konserten var upplagd som hans senaste album "Da Capo" där han gjort nya versioner av sina gamla låtar (låter ungefär såhär: Björn Skifs – Vild Och Vacker) . Och vilken fantastiskt band han har då!

Skissade ihop en lång playlst med både nyinspelade och gamla låtar. Björne


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0