Pepparkaksplaylist

Varit hos momor och mofar idag och bakat. Det blev ett muminhus! Lyckan är total. Det är alltid lika avslappnande och mysigt att vara hos dem, jag somnade till och med till på deras soffa. När jag kom hem med massor av pepparkakor började jag skissa på playlisten jag gör till Calle på Spotify (det jag vill att han ska ha hört för att det är så sjukt bra). Jag insåg att jag var uppe i nio (!!) timmar när jag förstod att jag var tvungen att sluta. Resultatet blev i alla fall grymt! Den hade varit minst två timmar längre om Beatles hade funnits på Spotify.

Två slumpvis valda låtar som är med:



Kommentarer
Postat av: lisette A

Najs blogg!


Själv är jag en kvinnlig musiker/låtskrivare/producent/konstnär som driver en blogg där man kan följa min väg upp i musikbranschen med olika knep!


Kika in vetja! :)


God jul!

2010-12-23 @ 15:42:10
URL: http://lisetteskriver.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0