Hej igen!

Att blogga kan verkligen vara svårt när man inte har tid. Jag tittar igenom de senaste inläggen och inser hur megadålig jag har varit. Men vad ska man göra när man jobbar heltid på förskola (ganska långt från Hornstull) och vill träffa nära och kära samtidigt? (Och kanske städa den nya lägenheten ibland, men det kan jag komma till sen). Jag ska försöka bli bättre, inte så mycket för mina så kallade läsares skull utan mest för min. Det ger mig frid och lugn att blogga och jag älskar det! Så jag ska försöka igen, tredje gången gillt, det kan väl gå bra?

Medan jag varit borta från cyberspace har mycket hunnit hända. För att inte tala om avv tvshack har försvunnit! När jag väl fått tid till att börja spana serier igen kan jag inte ens streama längre. Suck! Men den största förändringen har i alla fall varit att jag flyttat hemifrån. Inte väldigt långt, men jag har egen nyckel till 26 kvadrat och det står mitt namn på dörren. Kan livet bli bättre? Ja. När man träffar underbara människor som förändrar ens liv kan det bli tusen gånger bättre. Och tänk att det har jag gjort. Så helt enkelt har jag haft saker och ting för mig. Men nu är jag här! Och jag ska försöka att inte försvinna igen.




Tove, Siri, Rita och jag på min inofficiella inflytt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0