I'd rather see you dead little girl

Jag har jobbat hela helgen. Nu är jag äntligen ledig imorgon och sen blir det jobb tis-ons igen. Kom hem nyss med medköpt godis (5:90 på Coop till idag!), vindruvor och en burkcola. Det är sista dagen på februari vilket även betyder sista dagen på månaden fylld av slöseri och onyttigheter. Mars ska bli en ändring för mig! Börjar träna direkt imorgon kväll, känns riktigt skönt. Jag får även inte äta godis i veckorna eller dricka läsk, ett Coop-syndrom har jag märkt. Nyttiga Moa är på väg! Men det förklarar även mitt svullande ikväll.

Tänkte kolla på någonting på tvshack och sedan mot sängen. Bloggar mer om musik imorgon! Har varit dålig på senaste tiden. Avslutar med en Beatles-låt med en väldigt kolerisk Lennon text. Hets!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0