Memory lane

Igår kväll efter jobbet träffade jag Vedra, Reda, Camilla och Rosanna. Det var väldigt trevligt, speciellt att träffa Camilla! Jag tror att alla blev väldigt irriterade på oss på grund av väldigt mycket snack gåendes på Memory Lane men det var hur mysigt som helst! Vi satt på Judit & Bertil här i Hornstull och drack lite drinkar. Mycket uppskattat! Camilla och jag var bästisar till och från under högstadiet och hade 5 år att ta igen, kan bli svårt på en kväll... Idag blev jag i alla fall så nyfiken på gamla bilder att jag letade fram det externa minnet. Vi brukade sitta hemma i mitt rum och leka Vänner-lekar och prata om framtiden! Det var tider det. Jag kommer ihåg att jag försökte få Camilla och lyssna på Kent och Camilla försökte gå mig att lyssna på RnB, typ R Kelly och Usher!






Kommentarer
Postat av: Cam!

<3 tusen pussar!

2010-03-08 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0