Stubborn resistance

Seg torsdag! Igår kväll var jag, pappa och Bella på Kolingen och kollade på Ronny Norberg band. Riktigt bra! Dessvärre har jag inte än någon bild på mig och Bella från igår då pappa sitter på jobbet och ruvar på denna. Det finns verkligen nackdelar att låta någon annan ta mina bloggbilder...

Idag ska jag försöka styra upp plugg hemifrån (jag är sämst på plugg hemifrån, kommer på så mycket saker att göra), stryka mina Coop-kläder och sedan åka iväg på Coop-persoonal-möte i Hjorthagen. Lyssnar på en härlig Spotify-playlist som ska var min "pluggplaylist" för tillfället. Jag har försökt tona ner de fartfyllda låtarna så gott det går och inser helt plötlist att jag då har många svenska artister och låtar. Hur går det till?
Här är i alla fall den playlisten: Christina loves - pluggar



Först tyckte jag att Coop-kläderna var fula men nu har jag
verkligen börjat trivas i dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0