Underbar helg

Igår var en otroligt mysig dag! Jag & Vedran myste järnet och hade en heldag av gos och trevligheter. Vi åt frukost på Bulleboden vid Kungsholmstorg, enligt oss Stockholms bästa frukost, kom på massor av lovande affärsidéer, gick på stan i bland annat Östermalmshallarna, myste hemma med champagne, middag (take away från Indian Garden fungerar alltid, speciellt när man inte är en klockren matlagare) och sedan blev det faktiskt en liten surprise för älskade. Jag hade dragit ihop ett gäng som möttes på Bauer och dit lurade jag med mig Vedran efter maten som var helt oförstående (?) om situationen. Efter det blev det Medis kök & bar och sedan Fashing. En väldigt lyckad dag och kväll! Idag blev det en riktig bakisdag med tjockisfrukost bestående av ägg, jordgubbar, fläsk och pannacotta och efter det promenad till Gamla stan där vi tog varsin varm choklad. Vi gick och jagade solen hela eftermiddagen...


Stockholms bästa frukost på Bulleboden




Födelsedagsbarnet


Östermalmshallarna


Östermalmshallarna


Min första dagens-outfit-bild....


Vi innan middag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0