Spotify-playlist

Jag anser mig själv vara officiellt (okej, kanske inte officiellt men i alla fall bland de jag känner) bäst på att göra Spotify-playlists och bränna CD-skivor. Jag är duktig på att blanda för rätt tillfälle! Jag tror att det till och med smittar av sig, häromdagen skickade Vedran en playlist till mig för att se vad jag tyckte. Vi har verkligen inte samma musiksmak, Vedran gillar lite "svår" musik, typ brittisk indiepop med inslag av elektro men jag gillade den faktiskt! Hur som helst så har jag gjort en plugg-playlist till mitt sena pluggande ikäll. Jag vet, väldigt ofokuserat men man måste ha sina olika metoder för att lyckas med studierna! Gå in och lyssna och känn den här förbannat vemodiga, sega och nästintill desperata pluggångest : Moa pluggar sociologi?

Jag är just nu väldigt väldigt nöjd med mitt nyfunna band The Zombies. Me love!


En smart affärsidé?


Kommentarer
Postat av: Vedran

Svår brittiska indiepop?

2010-01-14 @ 13:29:37
Postat av: sofia

snygg header! och härlig playlist, letade efter bra pluggmusik ;)

2010-11-04 @ 15:13:24
URL: http://bjursaker.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0