The O.C.

Jag tycker att The O.C. är den bästa ungdomsserien någonsin! Den är fylld av rikemansliv, intriger, kärlek, familjebekymmer, bad boys, Seth, underbara miljöer och för att inte glömma den fantastiska musiken. Jag måste säga att O.C. har räddat mig tusentals gånger, när man är nere är det bara att sätta på ett O.C.-avsnitt. I vartannat avsnitt gråter man av sorg man och i vartannat gråter man av lycka. Karaktärerna är fantastiska och det känns som man kommer in i "gänget", vilket är det hemliga receptet för en lyckad ungdomsserie. Jag sörjer fortfarande efter att de dödade Marissa. Kunde de inte låtit henne åka iväg?

Musiken är fylld av indiepop som Killers, Death Cab for Cutie och Imogen Heap. Fantastiska O.C.-skivor nummer 1,2,3 och 4. The O.C. Vol. 2 – The O.C. Vol. 2 - Volym nummer två är min favorit, även fast ettan också är en klassiker. Lyssna och älska som jag gör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0