Lyckad Coopkväll med Orup

Det blev en lyckad kväll till slut i alla fall! Förutom sega föreläsningar och massor av siffror blev det buffé, öppen bar och dans! Jag och Sara gick dit väldigt skeptiska men åkte hem glada och trötta efter all dans. Det roligaste var nog att Orup uppträdde! Jag som till och med hade haft hans video på min blogg igår. Sedan körde ett coverband ett flertal låtar bland andra två av mina absoluta favoriter Journey - "Don't stop believing" och The Outfield - "Your love". En lyckad eftermiddag och kväll blev det i alla fall!













Sara och jag stod längst fram och Sara fick till och med in en flirt med mannen själv! Här är en liten film jag spelade in. Och JA, det är jag som sjunger. Jag tror inte Orup var så bra för mina stämbands läkande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0