Many years from now

Var hemma hos mamma igår och fick (äntligen!) med mig Paul McCartneys biografi "Many years from now" skriven av Barry Miles av Alexander så började läsa den direkt. Jag gillar verkligen Paul McCartney, det känns som jag känner honom, som om han är en vän till familjen.  I alla intervjuer jag sett verkar han otroligt sympatisk, trevlig och glad. Det skulle vara en dröm att träffa honom... Jag fick även idag reda på att han släppt en ny låt som jag inte kan sluta lyssna på. "(I Want T" Come Home" heter den och i videon syns Robert De Niro. Det må vara en ganska deppig och nedstämd låt men jag måste säga att det är dessa som Paul gör bäst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0