It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried


Jag är en person som är väldigt godtrogen och litar på människor men det leder också till att jag då och då blir fruktansvärt besviken. Ibland får jag höra att jag är alldeles för naiv och det kan nog stämma, men varför ska man inte lita på människor och vara respektfull? Jag har en barnslig tro på att saker kan fungera om man försöker vilket gör mig väldigt känslosam. Tron och hoppet har jag med mig i allt jag går in i eller ut ifrån.

Ibland slår det rätt och ibland slår det fel.



Kommentarer
Postat av: Sanna

<3

2010-03-18 @ 16:14:07
Postat av: Sofie

My love, du är bäst och tappa för guds skulle aldrig tron på folk. För även om det finns människor där ute som kommer att göra dig besviken så finns det andra som aldrig någonsinn ens skulle drömma om det, glöm inte det. Älskar förresten den här versionen av Be mine, ballen visade den för mig när jag var hemma i julas, så fin :)

2010-03-18 @ 19:14:51
URL: http://sofiedumonde.blogspot.com
Postat av: sara

Tänk om alla hade en sån inställning! <3

2010-03-26 @ 09:34:30
Postat av: Moa

Finisar ni är underbara!

2010-03-26 @ 11:02:16
URL: http://christinaloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0