Drake som motivation?

Jag sitter och försöker peppa mig lite. Det går inte bra. Jag har noll motivation till plugg och det går otroligt segt. Gjorde precis DTK-uppgifter (statistik, diagram) och fick 50 % rätt, det känns ju sådär. Ge mig motivation nu! Jag lyssnar på stillsamme Nick Drake i lurarna, hans första album "Five Leaves Left". Perfekt lugn musik som passars till plugg, men tyvärr piggar det inte upp en speciellt mycket. Drake är en annan artist som dog alldeles för ung, 26 år gammal, av överdos. Han var deprimerad och självmord har diskuterats, om man lyssnar på hans låtar förstår man att han inte kan ha mått bra. Men han har en vacker och otroligt stämningsfull stämma som jag njuter av att lyssna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0