Vårkänslor

Våren kanske äntligen är här, och det är jag verkligen glad för. Det känns som det är det enda jag är glad för just nu! Men någonting ska man ju hitta ändå. Jag hade på mig mina solglasögon första gången sedan sommaren tror jag! Idag var jag på Studentpalatset klockan 9.00 för att plugga men i stort sett alla platser var upptagna så har blivit plugg hemifrån idag. Kan vara skönt också... Mamma fixade lunch från Indian Garden nedanför vilken var riktigt smarrigt! Imorgon blir det jobb 14-21, hoppas hinna med en träning på morgonen först, och sedan på kvällen ska jag och Bella lyssna på musik på Ambassadeur. Ska bli skönt att tänka på lite annat... Har lyssnat på favoritplaylist just nu: Christina loves playlist I idag! Jag hittar bara fler och fler låtar att fylla den med. Idag har det blivit Delbert McClinton - Can i change my mind, men hittade bara orginalet på Spotify med Tyrone Davis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0