Vilket lågtryck man har hamnat i

Jag har hela morgonen gått omkring och sjungit på: "Jag har talat, i telefon... Med din syster, hon bor en bit härifrån. Hon sa hon låg och solade, men jag har bara, regn hos mig" (Orup – Regn Hos Mej). Orup-smittan ligger alltså kvar även idag. Idag blev det en kaffe på härliga Sosta bar innan plugget började för drygt en timme sen. Blir mest NOG-delen för mig idag, det är den jag är sämst på. Gårdagen blev ju riktigt mysig till slut i alla fall! Tove, Rita och jag hade en jättetrevlig middag med gos och när Rita gick och jobbade stannade Tove kvar och höll mig sällskap!


Twinsy var hungriga


En spontan och god spenatpasta med kyckling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0