Dancing, Though

Söndag, veckans absolut värsta dag när det kommer till ångest. Varför är den så lättilgänglig just för jobbiga känslor? Denna dag har varit så, konstig och halvjobbig. Den lättades dock upp av mysig middag med min kära pappa och musiklyssnande som alltid. Saknar att bo hemma hos pappsen! Nu har jag bara degat i sängen med min världsbästa vän och fru på luren i snart två timmar. Vi kan prata om allt tills vi storknar, är inte det bland det bästa som finns? Vi har en grej för oss att vi brukar sia om vår framtid i Kinderäggsfigurer. Man vet ju aldrig vad man får. Idag köpte vi varsitt ägg och jag fick en papegoja och frugan en bisonoxe. Vad sjutton säger det?

Vi upptäckte också att vår favoritlåt med Säkert! numera finns på engelska sedan hon har gjort det senaste albumet helt på engelska. Lyssna! Säkert! – Dancing, Though (Vi tyckte nog dock att svenska är mycket finare ändå).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0