Solna

Dagens plan var egentligen att jag och pappa skulle gå på Vintagemässan på Strand. Vi tyckte att vi var tidiga klockan 12.00 - nej det var vi inte. Kön var extremt lång! Istället åkte vi till Solna för att gå på Skivmässan i Solnahallen. Fantastiskt! Jag, pappa och ett gäng äldre män. Men skivor fanns det mycket av! Jag var på jakt efter lite Rolling Stones men hittade inte det jag sökte, Let it bleed. Istället köpte vi en dubbel-LP med två av The Bands plattor: The Band (The Brown album) från 1969 och Music from Big Pink från 1968. Efteråt blev vi hungriga och fann mitt i centrumet en otroligt mysig liten vinbar där vi åt charktallrik och drack varsitt glas vitt vin. En väldigt mysig dag!



Massor med bord och skivor överallt - himmelriket!




Charktallrik och vin med pappa




The Band – The Band
The Band – Music From Big Pink


Kommentarer
Postat av: Hans

Retrokul!

2011-09-25 @ 13:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0